Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Ετοιμο το blog.vasilakism.gr

Ετοιμο είναι τελικά το νέο μου Ιστολόγιο. Το ιστολόγιο προς το παρόν δεν το έχω "φορτώσει" με δυνατότητες, αλλά σιγά-σιγά θα εξελιχθεί. Βασίζεται σε ελεύθερο λογισμικό (WordPress) και προκειμένου να προσαρμόσω κάποια τμήματα στις δικές μου ανάγκες, έγιναν κάποιες παρεμβάσεις στον κώδικα του.

Το βασικό που ήθελα, ήταν να υπάρχει σταθερότητα και επεκτασιμότητα στο σύστημα. Νομίζω ότι το έχω πετύχει.


Η νέα διεύθυνση είναι blog.vasilakism.gr ή και απλά vasilakism.gr

Κάθε άρθρο πλέον θα υπάρχει και στο νέο. Ηδη, έγινε εισαγωγή όλων των μέχρι σήμερα αναρτήσεων μου, αλλά και των σχολίων που έχουν υπάρξει. Πιστεύω ότι από αύριο θα είμαι έτοιμος να "εγκαταλείψω" την παλιά μου στέγη...

Αν παρατηρήσετε ότι αλλάζει αυτόματα η σελίδα, είναι γιατί υπάρχει κώδικας που μετά από λίγο σας μεταφέρει στο νέο μου Ιστολόγιο...