Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Αρχισαν και οι απειλές

Πριν λίγο συναντήθηκα τυχαία με τον Δημοτικό Σύμβουλο Αγίου Νικολάου, Γιάννη Λασηθιωτάκη.

Αφού δεν παρέλειψε να μου υπενθυμίσει ότι είμαστε συγγενείς, με απείλησε ευθέως και μπροστά μάλιστα σε κόσμο. "Θα σε κουτουπώσω", "Θα σε στείλω στο νοσοκομείο" ήταν δύο από τις απειλές που εκστόμισε!!!

Προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου σε αυτή τη θρασύτατη επίθεση.


Μόνο ελαφρυντικό, ότι η αναπνοή του περιείχε αρκετή δόση οινοπνεύματος. Του πρότεινα να ξεμεθύσει και καλό είναι να αποφεύγει αυτή τη συνήθεια αφού φαίνεται ότι τον πειράζει.

Διαπίστωσα από τις απαντήσεις στα ερωτήματα μου ότι δεν γνώριζε καν τι έχω αναφέρει εδώ. Απλά κάποιος-οι του είπαν ότι ήθελαν. Οπως και να έχει το πράγμα, είναι ανεπίτρεπτο να συμπεριφέρεται έτσι, να απειλεί και να "προειδοποιεί". Είναι Δημοτικός Σύμβουλος και άρα δημόσιο πρόσωπο. Γιατί ενοχλείται από την κριτική; Είναι μήπως αβάσιμη; Ποιος του φταίει αν κάποιες πράξεις του είναι αντικείμενο σχολιασμού;

Τον ενημέρωσα ότι το γεγονός θα δημοσιοποιηθεί. Αυτή η αντιδημοκρατική συμπεριφορά, δεν πρόκειται να περάσει έτσι.

Να ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι δεν πρόκειται να σωπάσω. Οσο θα τα βάζουν με απλούς και πολλές φορές απροστάτευτους πολίτες, θα με βρίσκουν μπροστά τους.

Αρκετά πια με αυτούς τους εμπαθείς και θερμοκέφαλους που υπό καθεστώς ανοχής, αν όχι συνενοχής, νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι τους αρέσει και να συμπεριφέρονται όπως νομίζουν χωρίς να έχουν κανένα φραγμό. Αυτοί που τρομοκρατούν, απειλούν, εκδιώκουν, αυτοί που σπέρνουν μίσος και διχασμό, δεν πρόκειται να γίνουν άλλο ανεκτοί.

Γιατί ο Δήμαρχος κ. Κουνενάκης δεν παίρνει θέση; Συμφωνεί με όλα αυτά που διαδραματίζονται;

Σίγουρα γνωρίζει, μια και ακόμα και εγώ έχω πληροφορηθεί σχόλια και προθέσεις, οπότε δεν χωρά καμιά δικαιολογία περί του αντιθέτου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκεί φτάσανε;

Ανώνυμος είπε...

Είναι απαράδεκτοι.