Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Αν αυτός είναι ο Πρόεδρος των Ξενοδόχων...

Τυχαίνει μερικές φορές να ξεκινάς ένα θέμα και να σου βγαίνουν και άλλα συναφή με αυτό.

Ετσι μπορώ να πω ότι σε αυτή την περίπτωση "τριτώνει". Και αυτό γιατί θυμήθηκα μια επίθεση που μου έκανε ο κ. Βαρκαράκης Μανόλης με αφορμή παλαιότερη αναφορά μου στο θέμα του έργου στην παραλία του Γαργαδόρου, όπου και διαθέτει μεγάλο τουριστικό συγκρότημα.

Στη συνεδρίαση που έγινε για τον τουρισμό, έκανα κάποια αναφορά στο πως ο Δήμος εννοεί τη νομιμότητα και μέσα στα παραδείγματα ήταν και αυτό του έργου στον Γαργαδόρο, χωρίς όμως πρόθεση να επεκταθώ στην ουσία.

Πληροφορηθείς ο κ. Βαρκαράκης την αναφορά μου, θεώρησε σκόπιμο να μου "ζητήσει τον λόγο". Τα πράγματα για μένα ήταν και είναι απλά. Αν το έργο έχει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, όπως και κάθε άλλη απαιτούμενη άδεια, τότε καλοδεχούμενο. Και αυτό, αλλά και κάθε άλλο. Ομως στα πλαίσια της νομιμότητας.

Η ενημέρωση που εγώ είχα και μάλιστα επιβεβαίωσα, ήταν ότι το μπάζωμα έγινε για πρακτικούς λόγους και θα υπήρχε αποκατάσταση μόλις ολοκληρωνόταν οι εργασίες αντιστήριξης. Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα και η κατάσταση παραμένει στάσιμη.

Δεν ξέρω γιατί νομίζει ο κ. Βαρκαράκης ότι θα έπρεπε να σιωπήσω και εγώ αλλά και άλλοι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα. Δεν γνωρίζω επίσης αν είχε συνηθίσει στη σιωπή και την ανοχή.

Στο ερώτημα μου μάλιστα αν έχει όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, απάντησε ότι δεν γνωρίζει, παρά το βέβαιο ενδιαφέρον του, αλλά και της θέσης που κατέχει η σύζυγος του ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Αγίου Νικολάου (!).

Πάντως θεώρησα εκείνη τη κουβέντα λήξασα. Παρόλα αυτά κατά την τελευταία συνεδρίαση της ΔΕΠΑΜΑΝ που έγινε πριν μια βδομάδα, φάνηκε ότι δεν ήταν διατεθειμένος να αποδεχθεί τη στάση μου. Ετσι επιτέθηκε φραστικά σε μένα για μια ακόμα φορά, εμπλέκοντας και το όνομα του υποψήφιου Δημάρχου κ. Χατζηδάκη Βασίλη (έχει και με αυτόν απωθημένα έμαθα αργότερα).

Την πρώτη φορά είπα να μην σχολιάσω κάποια πράγματα. Δυστυχώς η στάση του κ. Βαρκαράκη δεν μου αφήνει περιθώριο. Προσωπικά σέβομαι το πρόσωπο του και πέρα από την κριτική μου δεν έχω κάποια εμπάθεια προς αυτόν ή την οικογένεια του. Δεν συμβαίνει όμως το ανάλογο με την πλευρά του. Οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί δεν ωφελούν. Το ποιόν του ανθρώπου φαίνεται και με τον τρόπο που αντιδρά όταν βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Οπως και ο βίος και η πολιτεία του καθένα, είναι γνωστά στη μικρή μας πόλη.

Με ρώτησε λοιπόν γιατί δεν πάω να ελέγξω κάποιους "φίλους" μου ή γιατί δεν πάω στην Ελούντα στον ΧΧΧΧΧΧ ή στον ΥΥΥΥΥΥ (κλπ) ξενοδόχο. Η απάντηση μου ήταν ότι αν μου φέρει ότι στοιχεία γνωρίζει, δεσμεύομαι να τα δημοσιοποιήσω...

Δεν ξέρω αν έχει κάτι συγκεκριμένο ή όχι. Ξέρω όμως ότι είναι Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Λασιθίου και πριν ανοίξει το στόμα του αναφερόμενος σε θέματα παρανομιών (και μάλιστα συναδέλφων του) θα πρέπει να έχουν βάση αυτά που λέει ή δεν θα πρέπει να αφήνει ούτε υπόνοιες.

Του δήλωσα πάντως και τη δεύτερη φορά που μου έθεσε το θέμα, ότι περιμένω τα στοιχεία και δεσμεύομαι για τη δημοσιοποίηση τους. Μέχρι σήμερα δεν έχει ανταποκριθεί.

Αν αυτός είναι ο Πρόεδρος των Ξενοδόχων και λέει αυτά που λέει, τότε καταλαβαίνετε με ποια "σοβαρότητα" και με ποιο τρόπο "προωθεί" τα συμφέροντα αυτών που λέει ότι εκπροσωπεί.