Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Δυσαρέσκεια στο ΚΑΠΗ Αγίου Νικολάου

Μου μετέφεραν την δυσαρέσκεια του ανθρώπων του ΚΑΠΗ, λόγω της ακύρωσης της εκδρομής που ήταν να πραγματοποιηθεί στην Κύπρο.

Απ' ότι έμαθα ήταν να πάει η θεατρική ομάδα του ΚΑΠΗ και μαζί με αυτή και άλλα μέλη στα οποία θα καλύπτονταν μέρος των εξόδων. Την τελευταία σχεδόν στιγμή ακυρώθηκε η μετάβαση στην Κύπρο.
Η ευθύνη μου είπαν πήγε να φορτωθεί σε άλλο άτομο και όχι στους πραγματικά υπευθύνους. Δεν φαίνεται όμως να πείστηκαν τα μέλη του ΚΑΠΗ και πνέουν μένεα κατά του Δήμου για την κοροϊδία.

Οι "κακές γλώσσες" λένε ότι το θέμα ήταν οικονομικό. Τα υψηλά χρέη ήταν αυτά που ακύρωσαν την εκδρομή και όχι κάποιος κακός χειρισμός, όπως άφησαν να εννοηθεί.

Να σημειώσω ότι δεν έχω επιβεβαιώσει εντελώς την πληροφορία, όμως αν λάβω υπόψιν μου και κάποιους άλλους ψιθύρους που είχαν φτάσει στα αυτιά μου, τότε κατά πάσα πιθανότητα είναι αλήθεια.

Δεν ξέρω τι επίσημη δικαιολογία θα βρει ο Δήμαρχος, αλλά τέτοια γεγονότα θαμπώνουν την "βιτρίνα" που προσπαθεί να κτίσει.

Θέλω να πω ακόμα ότι αυτά που δημοσιοποιούνται, είναι μόνο ένα μικρό τμήμα των όσων συμβαίνουν και δεν φτάνουν ποτέ στα αυτιά των πολιτών.