Παρά την μικρή συμμετοχή, έγινε μια σχετικά καλή κουβέντα κατά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το βράδυ στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΡΕΞ με θέμα τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου
Την παρουσίαση της πρότασης έκανε ο κ. Καναβάκης Σταύρος, Πολιτικός Μηχανικός - Τοπογράφος. Νομίζω ότι ήταν αρκετά λεπτομερής και παρουσίασε και τα θετικά και τα αρνητικά της πρότασης.
Η βασική πρόταση ήταν να γίνει ένας μικρός δακτύλιος στα όρια του παλιού και ένας μεγάλος στα όρια Αμμούδι - γέφυρα Λατούς, με κυκλοφορία μονά-ζυγά. Ο κόσμος θα παρκάρει στον περιφερειακό του Αμμουδίου, στο κολυμβητήριο και στον ποταμό. Σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ θα υπάρχουν συχνά δρομολόγια.
Ο Πρόεδρος του συλλόγου Καφέ Μπάρ & Εστιατορίων κ. Κώστας Θεοδωράκης, αντιμετώπισε θετικά το ζήτημα, αλλά ζήτησε να έχει τη συνολική πρόταση και τη δέσμευση ότι θα υπάρχει έλεγχος της εφαρμογής. Δήλωσε δε, ότι δεν είχε τον χρόνο λόγω της καθυστερημένης ενημέρωσης να καλέσει το ΔΣ σε συνεδρίαση προκειμένου να πάρει απόφαση και να παρουσιάσει τις θέσεις τους.
Στην τοποθέτηση μου επεσήμανα ότι ο δακτύλιος πρέπει να είναι η τελευταία λύση. Οι ευθύνες για την κατάσταση είναι διαχρονικές. Τα προβλήματα της πολεοδόμησης της πόλης, μας οδηγούν σήμερα σε ακραίες λύσεις και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.
Κατά την άποψη μου υπάρχουν μια σειρά από προβλήματα στην πρόταση, όπως ότι η στάθμευση στα σημεία που προτείνονται είναι στην ουσία σε σκοτεινούς χώρους. Οπως, σκοτεινοί είναι και οι δρόμοι στις πλείστες των περιπτώσεων που οδηγούν προς το κέντρο, με αποτέλεσμα να έχει σοβαρές επιπτώσεις στο αίσθημα ασφάλειας των επισκεπτών μας.
Ειπώθηκε ότι στους ξένους αρέσει το περπάτημα. Τα πεζοδρόμια όμως σε αρκετές περιπτώσεις είναι ανύπαρκτα, στενά και μη φιλικά προς τα ΑΜΕΑ. Αλλο πρόβλημα είναι τα σκουπίδια που αφήνει ο καθένας αυθαίρετα στο δρόμο (που συνήθως τα σκορπίζουν οι γάτες) και που θα τα συναντούν οι επισκέπτες επιστρέφοντας στους καθορισμένους χώρους στάθμευσης, με αποτέλεσμα μια πολύ αρνητική εικόνα για την πόλη.
Πρότεινα να μπουν στις εισόδους της πόλης, αλλά και σε επίκαιρα σημεία της πόλης χάρτες με τις θέσεις των χώρων στάθμευσης, ώστε να μπορούν να τους βρίσκουν εύκολα οι επισκέπτες, αλλά και αν είναι δυνατόν ηλεκτρονικοί πίνακες που να δείχνουν πότε κάποιος χώρος στάθμευσης είναι γεμάτος, ώστε να μην υπάρχουν άσκοπες μετακινήσεις.
Σημείωσα ότι δεν υπάρχει διαγράμμιση και σήμανση των διαβάσεων πεζών, όπως και σαμαράκια που θα αναγκάζουν τους οδηγούς να μην τρέχουν. Κανείς σχεδόν δεν σταματά στις διαβάσεις, ενώ συνήθως όσοι σταματούν, ακούν τα κορναρίσματα των πίσω.
Επανέλαβα ότι πρέπει να υπάρχει αστυνόμευση, που σήμερα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Βλέπει ο κόσμος ότι δεν υπάρχει τιμωρία και το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει σχεδόν πλήρης αναρχία. Επιτέλους πρέπει ο κώδικας να εφαρμοστεί. Διαπιστώνουμε ακραίες συμπεριφορές και δεν υπάρχουν συνέπειες. Από την άλλη οι συνεπείς πολίτες βλέπουν αυτή την κατάσταση, αγανακτούν και παύουν και αυτοί να δείχνουν ιδιαίτερο σεβασμό.
Πιστεύω ότι από τα παραπάνω πρέπει να ξεκινήσουμε, να δούμε τα αποτελέσματα και αν χρειαστεί να προχωρήσουμε και σε πιο δραστικά μέτρα. Δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να φτάνουμε από το ένα άκρο στο άλλο. Αν υπάρξει δακτύλιος θα πρέπει να είναι μόνο ο μικρός. Σε άλλη περίπτωση μπορεί να γλυτώσουμε από τα αυτοκίνητα, αλλά θα χάσουμε και τους επισκέπτες.
Δευτέρα 19 Μαΐου 2008
Ο δακτύλιος πρέπει να είναι η τελευταία λύση
Αναρτήθηκε στις 22:35
Ετικέτες ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου