Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Επεσαν πολλές μάσκες

Ημουν από τα άτομα που και από το ιστολόγιο μου καταδίκασα την κατάσταση που επικρατεί στο Μουσείο Αγίου Νικολάου και τους αρχαιολογικούς χώρους. θεώρησα δε δίκαιες τις αντιδράσεις.

Εμαθα ότι κατά την διαμαρτυρία που έγινε στο Μουσείο ο Δήμαρχος δεν ενημέρωσε την αντιπολίτευση! Το έμαθαν οι άνθρωποι από τον τύπο. Είναι αδιανόητο το πως λειτουργούν στον Δήμο και τι μεθοδεύσεις κάνουν τελικά.

Και όταν λέω ότι είναι για το θεαθείναι μου λένε ότι είμαι μηδενιστής. Οχι δεν είμαι. Αυτοί είναι υποκριτές που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η προβολή και όχι το αποτέλεσμα.

Σωστά ο κ.
Κωστής Τσουκάκης επεσήμανε το γεγονός της μη ενημέρωσης. Και συνέχισε ένα ακόμα βήμα. Τοποθετήθηκε για τους τρόπους που θα μπορούσαν να αμβλυνθούν οι συνέπειες του προβλήματος, με προσωρινή ανακατανομή προσωπικού και τη βοήθεια του Δήμου.

Τσάμπα κόπος... Μετά την παραπάνω αποκάλυψη, μου φαίνεται ότι προτιμούν το πρόβλημα από τη λύση.

Τελικά
κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίου Νικολάου, έπεσαν πολλές μάσκες.