Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Το ψέμα δεν ζει πολύ για να γεράσει.

Μου μετέφεραν ότι κάποιοι διαδίδουν ότι είμαι εναντίον της ΔΕΤΑΔΑΝ. Είναι ψευδέστατο.

Ο σημερινός Δήμαρχος
Αγίου Νικολάου κ. Κουνενάκης ήταν αυτός που κατά το παρελθόν προέτρεπε πολίτες να κάνουν καταγγελίες. Δήλωνε
μάλιστα ότι έπρεπε να κατεδαφιστούν οι αυθαίρετες κατασκευές.

Η όποια αντιπαράθεση μου έχει να κάνει με τα ψεύδη του Προέδρου της σχετικά με τα γεγονότα στον Αλμυρό, αλλά και την διγλωσσία του Δημάρχου.


Το ψέμα λοιπόν του Προέδρου ήταν ότι γίνονται επισκευές στον Αλμυρό. Γινόταν επέκταση και αυτό ήταν που οδήγησε και στα γεγονότα. Το αποδεικνύουν οι φωτογραφίες.

Από την άλλη, μπορώ να πω ότι υπάρχει και μια ευαισθησία σχετικά με τον χώρο ο οποίος είναι υδροβιότοπος.
Αν αυτό το θεωρεί ο Δήμαρχος και η παρέα του αθέμιτο, είναι πρόβλημα του. Το επιχείρημα ότι είναι εκεί 25 χρόνια, δεν δίνει κανένα δικαίωμα να επεκτείνεται η όποια παρανομία. Να το ξεκαθαρίσουμε και αυτό.

Οπως ψέμα φαίνεται να ήταν και η προσπάθεια εμπρησμού του Αλμυρού. Η φωτογραφία δεν δημιουργεί τέτοια εντύπωση ακόμα και σε κάποιον άσχετο. Τα "διαγγέλματα" το μόνο που καταφέρνουν είναι να γελοιοποιούν τους συντάκτες τους.

Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη σοβαρότητα από τους δημοτικούς μας άρχοντες.

Οσοι είναι μέσα στα πράγματα θα διαπίστωσαν ότι δεν σχολίασα ούτε τα έργα στο Αμμούδι, ούτε άλλα ανάλογα. Πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να επιδεικνύουμε την ευαισθησία μας εκεί που είναι απαραίτητο.

Να τονίσω ότι δεν είμαι ενάντια στην επιχειρηματική δραστηριότητα του Δήμου. Οτι η ΔΕΤΑΔΑΝ έχει ένα πολύπλευρο οικονομικό και κοινωνικό έργο και πιστεύω ότι την αδικούν κάποιες άστοχες ενέργειες των διοικούντων. Το προσωπικό της δεν φέρει καμία ευθύνη για τα όποια θέματα έχουν ανοίξει.

Το τι μεταφέρουν κάποιοι για το πρόσωπο μου, δεν με αγγίζει. Γιατί αποδεικνύεται ότι προέρχεται από συστηματικούς διαστρευλωτές των λόγων και των θέσεων μου. Οποιος διαφωνεί με τις θέσεις των αρχόντων μας στοχοποιείται. Ενίοτε γίνεται και θύμα απειλών, που μάλιστα φαίνεται να έχουν και την κάλυψη του Δημάρχου.
Ολοκληρωτική νοοτροπία.

Προκάλεσα να μου αναφέρουν αυτοί οι κύριοι τα ψεύδη, τις χυδαίες εκφράσεις, κλπ που βρήκαν στο ιστολόγιο μου. Δεν υπάρχουν. Και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κάθε αναγνώστης. Ομως βασίζονται σε γκεμπελίστικες τακτικές για να πείσουν περί του αντιθέτου. Να τους πω ότι το ψέμα δεν ζει πολύ για να γεράσει.