Σάββατο 12 Απριλίου 2008

Πως σε κάνει η καρέκλα...

Χθες Παρασκευή πρωί ο δρόμος με οδήγησε μέχρι το "Λατώ 103,3". Τελικά μιλήσαμε γύρω στη μία ώρα για το θέμα της ναυτικής εβδομάδας, αλλά και γενικότερα τα τα προβλήματα του Αγίου Νικολάου.

Καθ' όλη τη διάρκεια της παρουσίας μου εκεί, ο Αντιδήμαρχος Αγίου Νικολάου κ. Κλώντζας δεν τόλμησε να επικοινωνήσει. Φεύγοντας δήλωσα από αέρος την αποχώρηση μου από τον σταθμό και ω του θαύματος εμφανίστηκε ο κ. Κλώντζας!

Δήλωσε ότι θέλει τον διάλογο μπλα, μπλα, μπλα, αλλά δεν θέλει να κουβεντιάσει μαζί μου γιατί τον βρίζω. Και τι ήταν αυτό που τον ενόχλησε; Μήπως επειδή είπα ότι λέει ψέματα; Οτι λασπολογεί; Οτι δεν έχει την εντιμότητα να βγει και να παραδεχθεί την αλήθεια; Περίμενε δηλαδή ότι θα έλεγε αυτά που είπε για το πρόσωπο μου, ότι θα με αποκαλούσε ακόμα και συκοφάντη και δεν έπαιρνε καμία απάντηση; Τόσο αφελής είναι;

Επέμεινε μάλιστα στην άποψη του ότι ο φάκελος ήταν σωστός την πρώτη φορά, διαψεύδοντας τα λεγόμενα μου, όμως δήλωσε ότι θα αναζητήσει από που προέρχονται οι πληροφορίες μου!!!
Μα αν είναι ψέματα αυτά που λέω, τότε δεν υπάρχουν και πληροφοριοδότες, οπότε γιατί τους αναζητά;

Βλέπει κανείς κάτι τέτοιες περιπτώσεις και αναρωτιέται πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος, όταν είναι να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του. Καταφεύγει ακόμα και σε ψέματα, αντί να τολμήσει να πει "ναι, έκανα λάθος".

Ισως είναι καλύτερα έτσι,
μια και σου δίνει τη δυνατότητα να καταλάβεις τον χαρακτήρα του ανθρώπου.